Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І ступеня" імені Сільвії Олександрівни Морозової" м. Білгорода-Дністровського Одеської області

 





Новини

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД –ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ» ІМЕНІ СІЛЬВІЇ ОЛЕКСАНДРІВНИ МОРОЗОВОЇ»

М. БІЛГОРОДА - ДНІСТРОВСЬКОГО ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

 

01.04.2021 року                                                                                           №29

                                                НАКАЗ

 

Про  створення робочої групи

щодо розробки та впровадження

принципів НАССР у закладі 

 

На виконання Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 429 від 17.10.2015, з метою розробки, впровадження та функціонування системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках у закладі.

 

НАКАЗУЮ:

   1.Створити групу по розробці та впровадженню системи НАССР у складі:

керівник групи – Васильєва Т.І., старша медична сестра;

технічний секретар – Корнієнко Т.С.,заступник директора з АГР.

Члени робочої групи НАССР у закладі:

Колтун В.І.. – комірник;

Танцура Т.В. – шеф-кухар;

Костенко К.С. – старша медична сестра.

 

2.Членам робочої групи НАССР:

   2.1. Розробити та впровадити у закладі систему НАССР.

   2.2. Підготувати пакет документів з вимогами щодо безпеки та якості харчових продуктів до 05.05.2021 р.

   2.3. Розробити необхідні форми відсутньої документації та забезпечити ними заклад до 12.05.2021 р.

   2.4. Забезпечити надійне й достовірне функціонування системи НАССР й постійно проводити роботу щодо введення відповідних форм документації, які підтверджують функціонування системи НАССР.

   2.5. Проводити аналіз безпечності та якості продукції, ефективності системи НАССР(систематично).

   3.  Керівнику групи затвердити функції робочої групи НАССР в закладі та робочий план з розподілення обов'язків між членами групи до 05.05.2021 р.

   4. Секретарю Ганенко О.Б. розмістити даний наказ на сайті закладу та довести до відома працівників школи.

   5.   Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор                                                                     О.В.Стрезєва

 

 

З наказом ознайомлені:

Васильєва Т.І.

Корнієнко Т.С.

Танцура Т.В.

Костенко К.С.

Колтун В.І.

«__»____________2021 р.

 

 

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД –ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

І СТУПЕНЯ» ІМЕНІ СІЛЬВІЇ ОЛЕКСАНДРІВНИ МОРОЗОВОЇ»

М. БІЛГОРОДА - ДНІСТРОВСЬКОГО ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

 

23.03.2021 року                                                                                              № 24

 

 

Про посилення протиепідемічних,

карантинних та обмежувальних

заходів у закладі

 

На виконання наказу Департаменту освіти і науки ОДА від 22 березня 2021 року №46/ОД «Про посилення карантинних обмежувальних заходів у закладах освіти обласної комунальної власності за проведення заходів та в інклюзивно-ресурсних центрах», наказу управління освіти Білгород-Дністровської міської ради від 22.03.2021 року №80 «Про посилення карантинних обмежувальних заходів у закладах освіти міста та в інклюзивно-ресурсному центрі» на виконання рішення позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій обласної державної адміністрації від 22.03.2021  протокол №5,  з метою зниження темпів поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-coV-2, захворюваннями на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції, протидії їх поширенню серед учасників освітнього процесу та забезпечення посилення карантинних обмежувальних та протиепідемічних заходів у закладі

 

НАКАЗУЮ:

 

    1. Всім працівникам:

    1.1 Продовжувати здійснювати діяльність закладу в звичайному режимі з урахуванням вимог санітарного законодавства та необхідності забезпечення належних протиепідемічних заходів.

   1.2. Неухильно постійно дотримуватися вимог Тимчасового порядку організації освітнього процесу в період карантину.

   2. Старшим медичним сестрам Васильєвій Т.І., Костенко К.С.:

   2.1. Посилити контроль за дотриманням маскового режиму всіма працівниками закладу (постійно).

   2.2. Забезпечити перед початком роботи проведення температурного скринінгу працівникам закладу. Не допускати до роботи працівників, у яких виявлено температуру тіла понад 37.2 С чи ознаки респіраторних захворювань.

   2.3. Посилити контроль за проведенням протиепідемічних заходів (температурного скринінгу, провітрювання, дезінфекції, вологого прибирання, прийому в заклад та повернення дітей додому тощо).

   2.4. Забезпечити відсторонення від роботи працівників у разі підвищення температури тіла або виявлення інших симптомів респіраторних захворювань.

   2.5. Вести ретельний моніторинг причин відсутності працівників та здобувачів освіти в закладі.

   2.6. Суворо контролювати дотримання групової та класної ізоляції на території та у приміщеннях закладу. Мінімізувати контакти між усіма учасниками освітнього процесу.

   2.7. Суворо контролювати виконання заборони:

- використання багаторазових (тканинних) рушників, м’яких (м’яконабивних) іграшок, килимів із довгим ворсом;

-  перебування у вуличному взутті (без змінного) усередині приміщень.

   2.8. Посилити контроль за дотриманням протиепідемічних правил в закладі, використанням працівниками засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів.

   2.9. Контролювати запас сучасних дезінфекційних засобів

   2.10. Посилити контроль за руховим режимом дітей, передбачити можливість максимального перебування вихованців на свіжому повітрі.

   2.11. Забезпечити суворий контроль за дотриманням строків проведення щеплень відповідно до затвердженого Календаря профілактичних щеплень (Костенко К.С.).

2.12. Забезпечити суворий контроль за роботою харчоблоку, якість організації харчування (Васильєва Т.І.).

     3. Секретарю Ганенко О.Б. розмістити на сайті закладу наказ та інформацію щодо посилення протиепідемічних заходів в умовах найвищого рівня небезпеки (червоної зони) та необхідності їх забезпечення всіма учасниками освітнього процесу до 24.03.2021 року.

     4. Адміністрації закладу перевести в онлайн-формат проведення нарад, засідань, робочих зустрічей тощо.

     5. Охоронцям та сторожам посилити контроль за недопущенням сторонніх осіб на територію закладу та батьків до будівель КЗ НВК ім.С.О.Морозової

    6. Класним керівникам та вихователям:

    6.1. Посилити санітарно-просвітницьку, роз’яснювальну роботу з дітьми та їхніми батьками щодо індивідуальних заходів профілактики;

   6.2. Суворо контролювати дотримання правил особистої гігієни вихованцями та учнями закладу (щодено).

   7. Заступнику з АГР Корнієнко Т.С. забезпечити справний стан санітарно-технічного обладнання в закладі.

   8. Фахівцю з ОП провести позаплановий інструктаж щодо посилення протиепідемічних заходів у закладі в умовах найвищого рівня небезпеки (червоної зони)

   9. Контроль за виконанням залишаю за собою.

 

 

Директор                                                                    О.В.Стрезєва

 

 

З наказом ознайомлені:

«__»____________2021 року

 

 

 

 

 

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД –ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ» ІМЕНІ СІЛЬВІЇ ОЛЕКСАНДРІВНИ МОРОЗОВОЇ»

М. БІЛГОРОДА - ДНІСТРОВСЬКОГО ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

НАКАЗ

 

                                          

06.01.2021 року                                                                                          № 8

 

Про затвердження плану заходів, спрямованих на

запобігання та протидію булінгу (цькування),

на ІІ семестр 2020/2021 навчального року

 

 

   На виконання наказу Міністерства освіти і науки України «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти» від 28 грудня 2019 року №1646, відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 20.07.2020 року №1/9-385 «Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок», з метою створення безпечного освітнього середовища в закладі,  профілактики бездоглядності та безпритульності дітей,  

 

 

НАКАЗУЮ:

 

 

1. Затвердити план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в КЗ НВК ім.. С.О.Морозової, на ІІ семестр 2020/2021 навчального року (додається).

2. На нараді при директорові ознайомити педагогічних та інших працівників закладу з планом заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в КЗ НВК ім.. С.О.Морозової,  в термін до 11.01.2021 року

3. Секретарю Ганенко О.Б.  оприлюднити план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в КЗ НВК ім.. С.О.Морозової, на офіційному сайті  закладу в термін до15.01.2021 року.

4.  Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор                                                                                        О.В.Стрезєва

 

 

 

                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

     Наказ КЗ  НВК 

ім. С.О.Морозової

     від_06.01.2021 р. № 8

 

План заходів,

спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування)

в КЗ НВК ім. С.О.Морозової, на ІІ семестр 2020/2021 навчального року

 

Зміст заходу

Термін виконання

Відповідальний

Заходи, спрямовані на створення безпечного фізичного середовища для учасників освітнього процесу в закладі

1

Забезпечення належного функціонування поста охорони закладу

Постійно

Директор закладу

2

Використання інструментів контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет учасниками освітнього процесу під час освітнього процесу

Постійно

Вчитель-інформатики

3

Контроль за використанням засобів електронних комунікацій здобувачами освіти під час освітнього процесу

Постійно

Педагоги

4

Спостереження за поведінкою учнів під час перерв

Постійно

Класні керівники та вихователі

5

Дотримання інформаційної безпеки під час використання дистанційної форми навчання:   ознайомлення із правилами використання платформ, мінімізація обсягу персональних даних, які фіксуються на них

В разі використання дистанційної форми навчання

Класні керівники та вихователі

Заходи, спрямовані на здійснення моніторингу стану фізичного та емоційно-психологічного середовища, з'ясування можливих причин чи ризиків виникнення булінгу (цькування) в закладі

1

Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування здобувачів та вчителів

Квітень

Соціальний педагог та  практичний психолог

2

Аналіз звернень, що надходять до практичного психолога та директора з питання безпечного освітнього середовища

Щоквартально

Практичний психолог, директор закладу

3

Забезпечення функціонування скриньки «Довіри»

Постійно

Психологічна служба закладу

4

Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти

За наявності

Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування)

5

Проведення моніторингу ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі

Червень

Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування)

Заходи, спрямовані на підвищення рівня поінформованості

учасників освітнього процесу про форми, прояви,

причини та наслідки булінгу (цькування) 

1

Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативними документами МОН України з  питань  організації виховного процесу щодо формування у дітей ціннісних життєвих принципів

В разі надходжень

Директор

2

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Під час весняних канікул

Психологічна служба школи

3

Оновлення розділу щодо запобігання та протидії булінгу (цькування) та розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти

За потреби

Відповідальний за роботу сайту школи

4

Засідання клубу «Батьківська  школа порозуміння» з проблематики булінгу (цькування), попередження насильства в сім’ї «Особистісні кордони дитини: берегти та захищати», «Будь  уважним до дитини та її віртуальних практик»

Щомісячно

Практичні психологи

Заходи, спрямовані на створення безпечного емоційно-психологічного середовища для учасників освітнього процесу в закладі

1

Цикл уроків психології для учнів 1-4 класів «Кола твоєї безпеки»

Протягом семестру

Практичний психолог

2

Заняття для вихованців старшого дошкільного віку «Школа друзів та подруг»  

Протягом семестру

Вихователі

3

Напівпроєктивна методика для детального дослідження булінгу (цькування) «Ситуація»

За потреби

Практичні психологи

4

Практикуми для встановлення довірливих відносин у групі/класі

Протягом семестру

Психологічна служба,

класні керівники

5

Заняття для 3-4 класів «П’ять корисних правил протидії кібербулінгу,  з якими потрібно познайомити дітей»

Протягом семестру

Вчитель інформатики

 

 


 

 

02.09.2020 р

 

 

 

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу

в КЗ НВК ім.С.О. Морозової в період карантину

 в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID- 19)

 

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в КЗ НВК ім.С.О. Морозової вперіод карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID- 19) – далі Порядок, розроблено відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» на виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2020року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території  із значним поширенням гострої респіраторної хворобиCOVID- 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, Постанови головного державного лікаря України №50  від 22.08.2020 «Прозатвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку поширенням короно вірусної хворобиCOVID- 19», листа МОН України №1/9-420 від 05.08.2020р «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році».

 

  1. Особливості організації освітнього процесу

У зеленій та жовтій зонах:

1.1.Особливості прийому здобувачів освіти до закладу:

-  здобувачі освіти відвідують заклад відповідно до розробленого графіку допуску(додаток1) та схеми руху ( додаток 2);

- діти дошкільного віку в супроводі батьків проходять через 2 головних входи після проходження термометрії безконтактним термометром

(показники температури кожної дитини заносяться вихователями в журнал обліку щоденного температурного скринінгу дітей);

- діти з ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2 С до закладу не допускаються;

- під час входу до приміщень закладу здобувачі освітиобов’язково обробляють руки антисептичними засобами в спеціально облаштованих місцях під контролем дорослих.

1.2. Особливості  початку роботи працівників закладу:

- працівники закладу проходять на територію в захисній масці або респіраторі через головні входи після проходження термометрії безконтактним термометром;

- під час входу до приміщень закладу обов’язково обробляють руки антисептичними засобами у спеціально облаштованих місцях;

- працівники з ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2 С не допускаються на робоче місце з рекомендаціями звернутися до сімейного лікаря;

- старші медичні сестри інформують директора про такий випадок та роблять відмітку в журналі термометрії про недопущення до роботи.

1.3.Допуск до закладу батьків або супроводжуючих осіб:

- батьки або супроводжуючі особи дітей дошкільного вікузаходять на територіюзакладу в захисній масці або респіраторі та обов’язково обробляють руки антисептичними засобами у спеціально облаштованих місцях;

- батьки здобувачів освітина територію закладу не допускаються, крім осіб, які супроводжують дітей з інвалідністю.

2. Особливості організації уроків та занять у закладі:

2.1. Вчителям перед початком уроків проводити опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. У разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачу освіти одягають медичну маску і тимчасово ізолюютьв ізолятор; інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

    Після того, як дитина з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами була відсторонене від освітнього процесу, до навчального закладу вона може повернутися лише після одужання  та отримання довідки від сімейного лікаря проте, що вона здорова та може бути допущена до відвідування освітнього закладу.

      Педагогам здійснювати щоденний моніторинг та аналіз відвідування закладу здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності  та інформувати адміністрацію.

2.2.Педагогам  під  часпроведення уроків та занять :

- забезпечити виконання вимог соціального дистанціювання, правил гігієни;

- під час проведення уроків у навчальних приміщеннях захисні маски можуть не використовуватися;

- за сприятливих погодних умов забезпечувати проведення занять та уроків з окремих предметів (фізкультура,основи здоров’я,»Я у світі»,  музика і співи, образотворчого мистецтва, тощо) на свіжому повітрі ;

- проводити навчальні заняття за можливістю в підгрупах;

-проводити навчання дітей гігієні рук, етикету кашлю, користування захиснимимасками, дотримання соціальної дистанції тощо; для дошкільників проводити роботу в ігровій формі.

2.3. Педагогам:

- на початку нового навчального рокувиявити рівень опанування програмових вимог, якими здобувачі освіти оволодівали  під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу,актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань із урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу дітьми  тощо;

- вчителям скласти індивідуальний графік, відповідно до якого учні за потреби додатково консультуватимуться з учителем, виконуватимуть навчальні завдання та проєкти;

- запропонувати батькам здобувачів освіти,які належать до категорій, яким не рекомендовано перебування в закладі (особам із хронічними легеневими хворобами;особам, які мають розлади імунної системи; особам із захворюванням на цукровий діабет  тощо), продовжити навчання за формами здобуття освіти, що максимально відповідають потребам їхнього захисту та безпеки;

- уникати організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між дітьми:

- зменшити кількість комунікаційних вправ;

- уникати групових ігор, що передбачають фізичний контакт;

-проводити ранкові зустрічі із дотриманням соціальної дистанції,за можливості, на свіжому повітрі тощо;

- відтермінувати  роботу груп подовженого дня та гуртків за рахунок додаткових освітніх послуг до покращення епідемічної ситуації;

- тимчасово не проводити масові заходи, збори в закритих приміщеннях;

- мінімізувати пересування здобувачів освіти між класами, групамита кабінетами, зокрема шляхом проведення занять впродовж дня для одного того ж класу або групи в одному навчальному приміщенні;

- неухильно дотримуватися диференційованого розкладу дзвінків, уроків та занять, перерв для кожного класу та вікової групи (додаток 3);

- використовувати  запасні виходи для кожної групи та класу для входу та виходу з приміщення;

- після уроків  разом із охоронцями закладу протягом 15 хвилин здійснювати організований вихід учнів  через головні виходи  по вул. Одеській;

- роботу з батьками здійснювати дистанційно, у телефонному режимі або месенжерах тощо.

У помаранчевій зоні

Організація освітнього процесу в основномуздійснюється як у зеленій та жовтій зонах.

Зміни:

  1. Працівники закладу використовують захисні щитки.
  2. Педагоги  в освітньому процесі використовують технології змішаного та дистанційного навчання .

У червоній зоні

Організація освітнього процесу та режим роботи закладу здійснюється відповідно до рішеннямісцевої комісії ТЕБ та НС.

3. Дотримання санітарно-епідемічного режиму в закладі в умовах карантину

3.1. Дотримання маскового режиму здобувачами освіти тапрацівниками закладу:

3.1.1.Всі працівники закладу користуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи (для вчителів); для вихователів та технічного персоналу - на 2 години роботи;

- дотримуватися  режиму зміни захисних масок із дотриманням кольорового маркування:

 8.00- 10.00 – червона,для вчителів до 11.00;

10.00-12.00 – зелена, для вчителів з 11.00 до 13.00;

12.00-14.00 – синя;

14.00-16.00-  помаранчева.

3.1.2.У кожного працівника закладу в індивідуальному пакеті зберігаються чисті його маски на робочий день, по мірі їх використання працівник складає використані захисні маски в іншу промарковану ємкість. Вдома пере, прасує і готує їх до нового робочого дня.

3.1.3.Після кожного зняття захисної маски та перед одяганням чистої працівник  ретельно миє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

3.1.4. Учні зберігають індивідуальні захисні маски в окремому целофановому пакеті для використання в коридорах та під час переміщення в будівлі та на території. Після їх використанняутилізують у спеціальні контейнери при виходіз закладу та в приміщеннях. У разі використання учнями саморобної маски, батьки вдома перуть,прасують та готують їх до нового навчального дня.

3.2. Дії при виявленні симптомів хвороби під час освітнього процесу

3.2.1. При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,2 С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) здобувачу освіти одягають медичну маску, проводять його в ізоляційну кімнату та повідомляють батьків або опікунів. Сповіщають медичного працівника закладу для надання медичної допомоги на догоспітальному етапі.

3.2.2. При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,2 С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) у працівника закладу, він/вона самостійно повертається до дому та негайно звертається до  сімейного лікаря. За тяжкого стану, на працівника одягається медична маска, він/вона відправляється в ізоляційну кімнату, де чекає прибуття машини «Швидкої допомоги».

3.2.3. Після вилучення особи з симптомами інфекційного захворювання в тих приміщеннях, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.

3.2.4. У випадку підтвердження у здобувача освіти або працівника закладу COVID– 19, проводиться визначення кола контактних осіб. Усі контактні особи відправляються на самоізоляцію під медичний нагляд сімейного лікаря на 14 днів здня останнього контакту з особою , в якої підтверджений випадок COVID – 19.

3.3. Дотримання гігієни рук у закладі

3.3.1. Основним заходом гігієни рук в умовах навчального закладу є миття з милом.

3.3.2. Використання антисептику доцільне лише втому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3.3.3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук не рекомендується.

3.3.4. Миття рук з милом необхідне в таких випадках:

- перед початком робочої зміни та після прогулянки;

- перед прийомом, приготуванням та роздачею їжі;

- після відвідування туалету;

- коли руки явно забруднені.

3.3.5. Тертя рук із милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

3.3.6. Кожен рукомийник для миття рук має бути обладнаним рідким милом у дозаторі та одноразовими рушниками.

3.3.7. Дозатор для мила миється та дезінфікується перед кожним наповненням новою порцією, якщо місткість для мила багаторазова.

3.3.8.Для ефективної обробки рук використовувати антисептичні засоби з загальним вмістом спирту не менше 60 %.

3.3.9. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

3.3.10.Перед нанесенням антисептику руки мають бути повністю сухі. Нанесення антисептику на вологі руки подразнює шкіру та знижує ефективність дії антисептичного засобу.

3.4. Безпека повітря в закритих приміщеннях

3.4.1.З метою забезпечення безпеки повітря в закритих приміщеннях  закладу технічному персоналу здійснювати  провітрювання  приміщень відповідно до погодинного графіку провітрювання (додаток 4).

3.4.2. Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хв.

3.4.3. Педагогам слідкувати за мікрокліматом у закритому приміщенні, а саме температури, якщо  вище 20 С робити додаткове провітрювання.

3.5. Прибирання приміщень та дезінфекція поверхонь

3.5.1.Технічному персоналу чітко дотримуватися графіку прибирання приміщень та дезінфекції поверхонь (додаток 5).

3.5.2. При прибиранні слід пересуватися від чистих об’єктів до брудних та від розташованих вище до розташованих нижче.

3.5.3. Особливу увагу приділяти обробці висококонтактних поверхонь: ручки дверей з двох сторін, робочі столи, клавіатури комп’ютерів, пульти, поручні, крани, панелі, стільці тощо.

3.5.4. Миття іграшок проводиться в мильному розчині щоденно після завершення роботи. Усі іграшки, які знаходяться в закладі, мають бути виготовлені з матеріалів, що можуть митися.

3.5.5. Проводити дезінфекцію висококонтатних поверхонь розчином полідезу(0,05%) відповідно  до графіку.

3.5.6. Вологе прибирання   протягом  дня проводити з використанням миючих засобів, наприкінці дня- з використанням дезінфекуючого  засобу хлоросан.

3.5.7. Технічний персонал щодня відмічає в зошиті обліку час  проведення дезінфікуючих робіт приміщень та поверхонь у ньому.

3.5.8.  Миття іграшок проводити в мильному розчині щоденно після завершення роботи. Усі іграшки, які знаходяться в закладі, мають бути виготовлені з матеріалів, що можуть митися.

3.5.9.Прибирання приміщень  проводити тільки в побутових захисних рукавичках. Допускається багаторазове використання таких рукавичок за умови їх непошкодженої структури. Рукавички потрібно замінювати при переході з однієї зони чистоти (від однієї групи поверхонь) до іншої і при переході з миття підлоги до дезінфекції/ миття поверхонь. Використовувати одну пару рукавичок за умови, якщо спочатку проходить обробка контактних поверхонь, а потім миття підлоги, але не навпаки.

3.5.10. Персоналу, який проводить прибирання, необхідно слідкувати за гігієною рук та ретельно мити руки з милом після зняття рукавичок та завершення прибирання. У разі відсутності доступу до води слід обробити руки антисептиком.

Старша медична сестра Костенко К.С.  готує дезінфекційні   розчини  хлоросану  та полідезу  в спеціально відведеному приміщенні для подальшого використання технічним персоналом.

4.Організація безпеки харчування в закладі

4.1. Змінити графік харчування  школярів (додаток 6) та здійснювати прийом їжі з дотриманням соціальної дистанції.

4.2.  Працівникам харчоблоку:

- користуватися захисними масками із розрахунку 1 маска на 3 години  роботи;

- використовувати одноразові рукавички, які необхідно змінювати після кожного виробничого процесу на харчоблоці;

- використані рукавички, паперові рушники викидати  в урни з кришками та поліетиленовими пакетами;

- працівник харчоблоку, який видає страви, повинен бути в захисній масці, окулярах   та рукавичках;

- працівникам харчоблоку дотримуватися гігієни рук .

 

 

 

 


 

26/08/2020 р.

Шановні батьки!

Незабаром розпочнеться новий 2020/2021 навчальний рік – рік викликів і сподівань на стабилізацію ситуацію, повязаної з COVID -19.

Всі працівники закладу з нетерпінням чекають зустрічі з нашими вихованцями. Пріоритетними завданнями цього року є створення безпечного освітнього середовища для всіх учасників освітнього процесу, дотримання правил гігієни та протиепідемічних заходів.

Враховуючи тимчасові рекомендації МОЗ та МОН щодо організаціїї протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби, методичні рекомендації щодо викладання  навчальних предметів у початковій школі в 2020/2021 н.р., в закладі затверджено Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в період карантину (повний текст документу розміщено на сайті закладу https://b-d_nvk.klasna.com– шкільне відділення, https://bilgordnzzosh1st.klasna.in.ua– дошкільне відділення) яким передбачено, що:

1.Перше вересня буде в новому форматі, лінійки не буде, а буде зустріч вчителя і учнів, на дистанції від інших класів. Очікуйте сюрпризи та  цікаві ідеї для всіх.

2. Батькам дітей дошкільного віку та учнів 1-х класів,  які вперше прибувають до закладу, необхідно надати довідки  форми 086 та 063. Батькам учнів 1-х класів, які були вихованцями дошкільного підрозділу необхідна довідка 086.

3. Вхід до закладу батьків, бабусь, дідусів із початком навчального року суворо заборонено. Просимо з розумінням поставитись до того, що батьки учнів 1-4-х класів не допускатимуться в приміщення та на територію закладу. Лише в окремих випадках.

Батьки або супроводжуючі особи дітей дошкільного віку заходять на територію закладу в захисній масці або респіраторі та обов’язково обробляють руки антисептичними засобами у спеціально облаштованих місцях.

4. Здобувачі освіти відвідують заклад відповідно до розробленого графіку допуску  та схеми руху.

5.Діти дошкільного віку в супроводі батьків проходять через 2 головних входи після проходження термометрії безконтактним термометром (показники температури кожної дитини заносяться вихователями в журнал обліку щоденного температурного скринінгу дітей).

 6.Діти з ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2 С до закладу не допускаються.

7.Під час входу до приміщень закладу учні обов’язково обробляють руки антисептичними засобами у спеціально облаштованих місцях під контролем дорослих.

8. Для учнів 1-4-х класів вхід та пересування приміщеннями закладу дозволяється без використання захисної маски або респіратора.

9. За умови поганого самопочуття дитина повинна повідомити про свій стан здоров'я класного керівника або вчителя предметника, у якого урок.

Вчителі перед початком уроків будуть проводити опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. У разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачу освіти одягають медичну маску і тимчасово ізолюють в ізолятор; інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

ОБОВ’ЯЗКОВО НЕОБХІДНО ЗВЕРНУТИСЯ ДО СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ ТА ПОВІДОМИТИ ЗАКЛАД ПРО ВСТАНОВЛЕНИЙ ДІАГОНОЗ. НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ЗАЙМАТИСЯ САМОЛІКУВАННЯМ!!!!

Після того, як дитина з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами була відсторонена від освітнього процесу, до навчального закладу вона може повернутися лише після одужання  та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування навчального закладу.

 10. Ви, як батьки, зі свого боку: перед виходом із дому проведіть термометрію у дитини, оцініть стан здоров'я дитини та стан здоров'я самого себе. Ні в якому разі не відпускайте дітей до закладу з температурою, сильним головним болем, нежиттєм, насморком чи кашлем. Тобто будь - які ознаки ОРВІ і ви залишаєте дитину вдома та повідомляєте про це вихователя або класного керівника. Також вчасно інформуйте про наявність контакту з хворим або щодо нещодавнього візиту за кордон.

Вкрай важливим є розуміння відповідальності кожного учасника освітнього процесу щодо особистого стану здоров’я та стану здоров’я членів своєї сім’ї. Оскільки неуважне, або зухвале ігнорування симптомів респіраторного захворювання, бодай однієї контактної особи, може не тільки перевести заклад освіти з очної в дистанційну форму навчання, а й серйозно зашкодити здоров’ю дітей та дорослих.

Пам'ятайте про власну персональну відповідальність за правдивість інформації про стан здоров'я дитини.

11. Навчання буде в одному класі, переходити в інший кабінет будуть лише на деякі предмети, якщо клас розподіляється на групи.

Фізкультура проводиться на спортивному майданчику.

12. Забезпечення питного режиму в школі не буде, тому кожен обов'язково зі своєю пляшечкою води.

13. Для кожного класу буде визначено свій вхід до закладу і схема руху. По всьому закладу ходити не дозволяється. Роботу груп подовженого дня та гуртків за рахунок додаткових освітніх послуг відтерміновано.

14. Харчування буде в класах за окремим графіком. Воно здійснюватиметься згідно з новими вимогами безпеки. Для цього уже змінено графік перерв і уроків, проведено відповідну організаційну роботу в класних приміщеннях та на харчоблоці.

Нам важко щось спрогнозувати на далеку перспективу. Ми б дуже хотіли, щоб наше очне навчання розпочалось 1 вересня 2020 року і закінчилось не раніше 31 травня 2021 року. Але від усіх нас, від нашої спільної солідарності і відповідальності  залежить результат та безпека всіх учасників освітнього процесу.

Педагоги та батьки мають об'єднатися, аби спільно захистити дітей від хвороби !!!

Дякуємо за розуміння. Бажаємо всім здоров' я!

 

 

 

Увага! Сторінка для батьків збагатилася цікавими посиланнями!))) 

 

14.01.2020 р.

Ранок у нашому НВК розпочався із привітання маленьких щедрувальників, а також традиційного щедрування нашого творчого колективу!

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2710640539015016&set=pcb.862148770884297&type=3&theater&ifg=1

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2205747663053506&set=pcb.862176667548174&type=3&theater&ifg=1

 

19.12.2019 р.

 

 

https://www.facebook.com/pershiymunicipalniy/videos/2380465212283985/UzpfSTEwMDAwNTM5MTQwMDY3MjpWSzo4Mzg3ODM1NDMyMjA4MjA/