Початкова школа імені Сільвії Олександрівни Морозової" м. Білгорода-Дністровського Одеської області (дошкільний підрозділ)

 





Виховна робота

Виховний річний план 2020/2021

Ціннісне ставлення особистості до себе

 

 

Мета. Розкриття  ціннісного ставлення до себе: свого фізичного «Я», психічного «Я», соціального «Я» , сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати й розвивати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил, формування у дітей активної життєвої позиції,виховання активного суб’єкта громадянського суспільства , формування вміння запобігати конфліктам, справедливо  і шляхетно  відноситися  до інших людей, формування позитивної мотивації до здорового способу життя, безпеки власної життєдіяльності, формувати вольові риси особистості.

1 Блок « Психічне «Я», соціальне «Я»  

Код модуля

Назва модуля

Зміст роботи

Учасники

Відповідальні

Термін виконання

1.1.

Години активного спілкування

1. «Що я ціную у житті».

2. «Цінність і неповторність людського життя».

3. «Дорога кожна хвилина».

4. «Для чого живе людина?»

1 класи

2 класи

3 класи

4 класи

Класні керівники  

протягом року

 

  1.2.

Тренінги

1. «За що я себе люблю».

2. «Я хочу бути схожим на…».

3.«Нам не байдуже».

4. «

 

 1 класи

2 класи

3 класи

4 класи

Класні керівники,психолог  

протягом року

 

1.3.

Відверті розмови

1. «Хто я?», «Я хочу стати кращим».

2.  «Мої «хочу», «можу» і «треба»,

 «Завтрашній характер - у сьогоднішньому вчинку».

1-2  класи

3-4 класи

 

 

Класні керівники  

протягом року

 

1.4.

Ігри

Ігри, що сприяють соціалізації.

1-4 класи

Педагог-організатор

протягом року

 

2  Блок  «  Я і здоровий спосіб життя»

Код модуля

Назва модуля

Зміст роботи

Учасники

Відповідальні

Термін виконання

2.1.

 

Квести

 

 

 

 

 

 

 

1. «Вітаміни – запорука мого здоров’я» .

2. «Ми обираємо здоров’я». 

3.«Продукти харчування: наші друзі й вороги».

4. «Здоровим будь!»

5. «Подорож стежками здоров’я»

6. «Здоров’я – найцінніший скарб»

1 класи

2класи

3класи

4класи

 

1-4 класи

 

 

 

Класні керівники, педагог - організатор  

 

 

 

 

 

 

протягом року

 

 

 

 

грудень

квітень

 

 

2.2.

Сюжетно-рольові ігри, години здоров’я

  • «Безпечна поведінка в автобусі»;
  • «Абетка пішохода»;
  • «Сам удома»;
  • «Про здоров’я дбай»

1-4  класи

Класні керівники

протягом року

2.3.

Тижні безпеки

 

 

 

 

1.  Акція «Увага! Діти на дорозі».

2. Тиждень безпеки життєдіяльності.

3. День ЦЗ.

 

1-4 класи

 

 

 

Класні керівники, педагог-організатор

 

 

 

 

 

вересень

листопад

квітень

 

 

2.4.

Ігри

1.Ігрова програма «В королівстві «Здоров’я»

2. Пізнавально-ігрова програма «Здоров’я не купиш- його розум дарує»

3.Гра-квест «Ми – за здоровий спосіб життя»  

 

1-4 класи

 

 

 

 

Педагог – організатор

 

 

 

 

жовтень

 

грудень

 

квітень

 

 

 

3 Блок  «  Друзі спорту »

Код модуля

Назва модуля

Зміст роботи

Учасники

Відповідальні

Термін виконання

          3.1.

Фізкультурно-оздоровчі програми

Робота по фізкультурно – оздоровчим програмам:

1. «Крок до здоров’я».

2. «Корисні звички».

 

1-4 класи

 

 

 

Викладачі  фізичного виховання, класні керівники 

   протягом року

 

 

 

 

3.2.

Спортивні свята,

спортивні розваги,    змагання, Дні здоров’я

 

 

 

1. День здоров’я.

2.Спортивна розвага «У пошуках скарбів».

3.Свято здоров’я «Веселі старти».

4. Змагання «Шкіряний м’яч» ( з футболу).

5. Змагання «Веселий м’яч» ( з баскетболу).

 

 

1-4 класи

 

 

 

 

 

Педагог-організатор, викладачі фізичного виховання 

 

 

 

 

листопад

січень

лютий

березень

травень

 

 

 

3. 3.

 

 

 

Туристичні походи та пішохідні переходи

Протягом року систематично проводити пішохідні переходи  з урахуванням вікових, психофізіологічних, емоційних навантажень із дотриманням правил безпечної поведінки за межами закладу.

Туристичні походи під час канікул.

 

1-4 класи

 

Класні керівники викладачі фізичного виховання.

 

 

протягом року

 

 

 

 

 

3.4.

Олімпійський Тиждень

1. Олімпійський урок .

2. Виставка колажів «Здоровим будеш – все здобудеш»

3. Вікторина  «У країні Олімпії»

 

1-4 класи

 

 

 

 

Класні керівники викладачі фізичного виховання, педагог - організатор 

 

 

вересень

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

 

 

 

Мета. Виховання почуття гордості та поваги  до своїх батьків, роду, народу; формування моральної вихованості особистості, що полягає в єдності моральної свідомості та поведінки, єдності слова й діла, наявності активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції; виховання відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совістливості, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; формування соціальної компетентності.

1 Блок  «Духовні джерела»

Код модуля

Назва модуля

Зміст роботи

Учасники

Відповідальні

Термін виконання

1.1.

Виховні години

«Про найрідніших»

1. «Мамо, тато, я - дружна сім'я».

2. «Шануй батька й неньку».

3. «Дерево міцне корінням, а людина – родом».

4. «Від матері доні добро передати».

 

1клас

2клас

3клас

4клас

Класні керівники

 

протягом року

 

1.2.

 

 

Заняття милосердя і доброти

  1. «Чарівні слова відкривають серця».
  2. «Де живе добро?»
  3. «Вчимося творити добро».
  4. «Краса душі людської».

 1клас

2клас

3клас

4клас

Класні керівники

 

протягом року

1.3.

Проєкти

1. «Люди, які прославили наше місто».

2. «Традиції та реліквії моєї родини».

 

1-4 класи

Класні керівники, педагог-організатор

 

 

протягом року

 

1.4.

Обмін дуками

  • «Сила і слава твого народу»;
  •  «Дорослішати – це думати про інших»;
  •  «Як святкують  свята у моїй родині?»

(зимові, весняні)

 

1-4 класи

Класні керівники

 

                                         

 

протягом року

 

2 Блок  «З добротою в серці»

2.1.

 

Акції

1.«Діти - дітям».

2. «Допоможи ближньому» до Дня людей похилого віку.

3. «Серце до серця».

1-4 класи

 

Класні керівники, педагог – організатор

вересень

1жовтня

 

квітень

2.2.

 

Свята

1.Естафета  дружби.

(до Міжнародного дня толерантності 16.11)

2. Виставка колажів «Добрі справи моєї родини»

3.Флешмоб «Дружба єднає всіх».

4. «Святковий випуск новин».

5. «Матусю, моя дорогенька».

(до Дня матері)

1-4 класи

 

Педагог – організатор

 

листопад

 

грудень

лютий

березень

травень

 

2.3.

 

Благодійні  ярмарки

Збір коштів для дітей пільгового контингенту

 ( закупка одягу, взуття, новорічних подарунків, канцтоварів)

 

1-4 класи

 

Піклувальна рада

листопад

грудень

 

3 Блок   «Шкільне самоврядування»

     3.1.

Вибори шкільного та класних активів дитячого самоврядування

1. Написання програм кандидатами  та підготовка до виборів.

2. Презентації програм кандидатами.

3. Вибори активів.

 

 

3-4 класи

Педагог – організатор

 

вересень

      3.2.

 Засідання активів

1. Сумісне первинне засідання шкільного та класних активів. Планування роботи на рік та розподіл обов’язків .

2.  Підсумково – аналітичний звіт міністрів  про проведену  роботу ,здобутки та проблеми   за І семестр.

3.  Про взаємозв’язок в роботі шкільного та класних активів.

4. Підсумково – аналітичний звіт інспекторів  про проведену роботу,  здобутки та проблеми   за рік .

 

Актив самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

Педагог – організатор

 

жовтень

 

 

 

грудень

 

лютий

 

 

 

травень

               

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Мета.  Виховання гуманної, толерантної, миролюбної,   всебічно розвиненої особистості; формування національних цінностей,  чіткої громадянської позиції і патріотичних почуттів; забезпечення глибокого засвоєння вихованцями духовних  надбань українського народу, гуманних  міжнаціональних взаємин; наближення дітей до дорослого життя, формування активної особистості майбутнього громадянина та правової культури, усвідомлення приналежності до української держави і народу, формування громадянської, соціальної, комунікативної компетентностей.

  1. Блок «Національно – патріотичне та громадянське  виховання»

Код модуля

Назва модуля

Зміст роботи

Учасники

Відповідальні

Термін виконання

1.1.

Моя країна - Україна

1.Віртуальна подорож «Мандруємо Україною».

2. Уявна подорож Україною.

3.Літературний журнал «Україно, моя Україно! Я для тебе на світі  живу».

4. Свято «Україна -  наш спільний дім».

5. Уроки мужності.

6.Флешмоб «Веселкова країна».

(до Дня незалежності України)

7.Гра-репортаж «Видатні імена сучасної України».

8.Квест «Мій рідний край, моя земля»

9.Стріт-арт на асфальті «Моя Україна»

 

1класи

2клас

3клас

 

4клас

1-4 класи

 

Класні керівники

 

 

 

 

 

педагог - організатор

протягом року

 

 

 

 

 

вересень

 

січень

 

лютий

березень

1.2.

Пам’ятні дати

1. День миру.

2. День   Захисника України.

3. Свято гідності та свободи.

4.День Збройних сил України.

5. День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

6.День Соборності України.

7.День Героїв Небесної Сотні.

8. День Європи.

9. День Вишиванки. 

10.День пам’яті та примирення. День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

1-4 класи

Заступник директора з НВР, класні керівники, педагог-організатор

вересень

жовтень

 листопад

грудень

грудень, квітень

 

січень

лютий

травень

травень

травень

1.3.

« Історичні куточки рідного міста»

 

Години спілкування:

«Моє рідне місто»

«Легенди рідного краю»

«Вулицями рідного міста»

«Сторінки історії мого міста»

 

1 класи

2 класи

3 класи

4 класи

Класні керівники

 

вересень

1.4.

Обмін думками

1.«Добра справа для Батьківщини».

2. «Що я можу зробити для України».

 

1-4  класи

 

Класні керівники

 

протягом року

1.5.

Поповнення національних куточків в класах та групах

Продовжувати знайомство дітей з державними, національними та народними символами України. Збір літературного, мистецтвознавчого, історичного , наукового, ілюстративного матеріалів та ознайомлення з ними.

1-4 класи

Класні керівники

протягом року

1.6.

Ознайомлення з народно-прикладним мистецтвом України

 У процесі образотворчої діяльності та уроках та заняттях з народознавства знайомити дітей з українською вишивкою, витинанками, писанкарством, гончарством, народною іграшкою, лозоплетінням тощо. Продовжити роботу за авторською програмою закладу з петриківського розпису як в урочний , так і позаурочний час.

 

 

 1-4 класи

 Класні керівники

 протягом року

1.7.

Свята за народним календарем

1. « Святий Миколай іде по світу».

2. «Різдвяний калейдоскоп».

3. «Світле свято Великодня».

1-4 класи

Класні керівники педагог-організатор

грудень

січень

квітень

1.8.

Тиждень української мови та писемності

1.Віртуальна подорож «Наша мова солов’їна».

2. Година спілкування «Кожному миле його слово рідне».

3. КВК «Люби і вивчай рідну мову». 

4.  Мовознавчий інтелектуальний турнір .

5.Конкурс знавців української мови

ім. Петра Яцика.

6. Інтелектуальна гра « Мовна естафета».

7. «Поетична вітальня»

8. Виставка лепбуків  «Мова-духовне багатство народу».

9. Тематична виставка

«Солов’їна, барвінкова, українська рідна мова».

1класи

2клас

 

3клас

4клас

2-4 класи

 

1-4 класи

 

 

 

Класні керівники

 

 

 

 

заступник директора з НВР

педагог – організатор

 

 

 

 

бібліотекар

 

листопад

1.9.

День рідної мови

 

1.Конкурс есе «Кожному миле його слово рідне»

2. Виховні години та години спілкування .

1-4 класи

Педагог – організатор

 

класні керівники

лютий

1.10

Шевченківські дні

1. Літературний квест «Багатогранність таланту Т.Г.Шевченка».

2.Поетична світлиця «Чарівне слово поезії. Тарас Шевченко – народний поет»

3. Виставка малюнків

«Вінок Кобзареві».

4. Організація виставки творів Т.Г.Шевченка.

5. Виховні години,  години спілкування тощо.

1-4 класи

Педагог – організатор

 

 

 

викладачі ОМ

 

бібліотекар

класні керівники

березень

1.11.

Тиждень пам’яті

1.Акція «Добрий ранок, ветеране!»

2. Уроки  мужності.

3. Виховні години та години спілкування.

4. Екскурсії до Краєзнавчого музею.

5. Святковий концерт «Пам'ять жива».

6. Виставка  малюнків та вітальних листівок «Квіти гордості, пам’яті й пошани».

7. Виставка «Пам'ять серця. Пам'ять сивини. Пам'ять тих, хто не прийшов з війни».

1-4 класи

Класні керівники

 

 

 

педагог-організатор

викладачі  ОМ

 

бібліотекар 

 

травень

2 Блок  « Правова абетка»

2.1.

Всеукраїнський Тиждень права

 

1.Виставка малюнків «Свої права я знаю, їх добре захищаю» .

2. Правова година-подорож «На гостині у Феміди».

3. Година спілкування

«Мої право та обов’язки».

4. Турнір кмітливих «Право і закон».

5. Тематична виставка

 «Права та обов’язки».

6. Гра-подорож «Я маю право…Кожен має право».

 

 

1 класи

 

2 класи

 

3 класи

 

4 класи

1-4 класи

Класні керівники

 

 

 

 

 

 

 

бібліотекар

 

педагог-організатор

 

грудень

 

 

2.2.

«Безконфліктне спілкування»

1. Ігри та вправи.

2.Квест «Подолаємо конфлікти дружною командою»

1-4 класи

Класні керівники, педагог – організатор, психолог.

 

             

 

 

Ціннісне ставлення особистості до природи

 

 

Мета. Формування уявлення про цілісність природи, місце людини в природі, розуміння необхідності  гармонійного співіснування людини і природи; виховання елементів екологічної культури;формування естетичних почуттів до неї; формувати у дітей національно – культурні та духовні координати, прагнення берегти і примножувати багатство природи, відповідально ставитись до природи, сприяння  усвідомленню особистості в здійсненні активної природоохоронної діяльності з власної ініціативи, посильному екологічному просвітництві й гармонійному співіснуванні з природою.

1 Блок  «Збережемо красу природи»

Код модуля

Назва модуля

Зміст роботи

Учасники

Відповідальні

Термін виконання

1.1.

Акції « Збережемо красу природи»

1.  «Залиши спогад про себе» (посади своє дерево або кущ).

2.  «Жовте листя».

3. «Зустріч пернатих друзів».

4. «Віч-на-віч з природою».

1-4 класи

Класні керівники, педагог-організатор

вересень

 

жовтень

грудень , січень

квітень

1.2.

Операції - рейди

1. «Зробимо Україну чистою разом».

2. «Чистий клас. Почни із себе».

 

 

 

1-4 класи

Педагог-організатор, класні керівники

 

березень

квітень

1.3.

Екологічні вікторини

  1. «З якого дерева листок».
  2. «Стежками природи».
  3. «Природолюби».
  4. «Юні екологи»

1класи

2класи

3класи

4класи

Класні керівники

протягом року

 

1.4.

Ігри, конкурси

1.Природнича гра «Що? Де? Коли?».

2.Виставка колажів «Охорона довкілля»

3.Квест «Екологічною стежкою».

4. Участь у Всеукраїнському природничому  конкурсі «Колосок».

1-4 класи

Педагог-організатор

листопад

лютий

березень

 

 

1.5.

Дослідження

  1. «Чи існує життя під снігом».
  2.  «Коли на небі з’являється веселка».
  3. «Секрети води».

 

 1-4 класи

Класні керівники

протягом року

2 Блок  «Милування природою»

2.1.

 

Години милування, спостереження

1.«Милуємося красою рідної природи».

2. «Краса природи за вікном».

3. «Цей чарівний світ природи».

4. «Весняний  чарівний вінок».

1-4  класи

Класні керівники, педагог - організатор

протягом року

2.2.

 

 

Екскурсії

1. Екскурсії до зоопарку.

2. Екскурсії  до виставочної зали краєзнавчого музею.

3. Прогулянка парком.

1-4  класи

Класні керівники

протягом року

2.3.

 

«Природа просить захисту»

Виступи екологічної  агітбригади.

1-4  класи

Педагог - організатор

листопад

2.4.

 

Фотовиставки

1. «Природа- вічне джерело краси».

2. «Яскраві кольори світу».

1-4  класи

Педагог-організатор, викладачі ОМ, класні керівники

жовтень

квітень

             

 

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до праці

 

 

Мета. Виховання  у молодших школярів позитивного ставлення до праці,повагу до людини праці, розвиток  особистості,  набуття  первинних уявлень про важливість праці для них самих, родини і суспільства в цілому, засвоєння  правил   безпеки життя під час виконання трудових завдань, пропедевтичне ознайомлення із сучасним світом професій, виховання працьовитості, відповідальності, охайності, бережливості, вміння раціонально розподіляти робочий час, формування   розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення та задоволення однієї з важливих життєвих потреб.

1 Блок « У  праці зростаємо, навколишній світ прикрашаємо»

1.1.

Трудові десанти, акції

 

1.   «Яке подвір’я, такий і господар».

2. «Рятуємо землю від забруднення».

3. «Створимо красу навколо себе».

 

1-4 класи

Класні керівники,  педагог  організатор

вересень

жовтень

березень

 

1.2.

 

Колективні творчі       справи

1.  Подарунки для любих педагогів та матусь  до свята Матері та до Дня вчителя .

2.Подарунки для молодших до Дня Святого Миколая.

3. Виготовлення Пасхальних подарунків.

1-4 класи

Класні керівники

жовтень, травень

 

грудень

 

квітень

1.3.

«Маленькі господарі»

1. Щоденне чергування щодо підтримки чистоти в  класах.

2. Операція-рейд «Чистий клас»

3. Праця в куточку природи (догляд за рослинами та живими об’єктами)

4. Самообслуговування, формування культурно-гігієнічних  навичок, догляд за одягом та взуттям

5. Колективна праця

6. «Чисте подвір’я» (прибирання ділянок, майданчиків, догляд за квітником, санітарні п’ятниці)

1-4 класи

Класні керівники,  педагог - організатор

протягом року

2 Блок «Працьовита родина – працьовита дитина»

2.1.

«У світі професій»

1.Калейдоскоп професій.

2. Свято «Професія моїх батьків».

3. Захід – свято

«Усі професії потрібні, усі професії  важливі…»

4. Свято вшанування праці хлібороба 

«Хліб – усьому голова».

5. Екскурсії на виробництво.

6. Екскурсі по різних виробничих ділянках НВК.

7. Інтерв’ю у працівників закладу

«За що я люблю свою професію».

 

1 класи

2 класи

3 класи

 

4 класи

 

1-4 класи

Класні керівники,  педагог - організатор

протягом року

 

 

2.2.

 

 

 

Обмін думками

1.  «Навіщо їсти щодня».

2. «Землю сонце прикрашає, а людину – праця».

3. «Праця годує, а лінь – марнує».

4. «Праця – джерело життя і головна його прикраса».

 

1класи

2 класи

3 класи

4 класи

Класні керівники

протягом року

2.3.

Майстер-класи

1.«Складання букетів з опалого листя».

2.«Іграшка, створена власноруч».

3.«Виготовлення писанки».

 

1-4 класи

Педагог-організатор, викладачі ОМ

жовтень

січень

квітень

 

 

2.4.

 

 

«Поради

Королеви книг»

1.Презентація бібліотеки  «Книжковий дім – відкритий всім».

2. Хвилинки-цікавинки «Моя улюблена книга».

3.Конкурс буктрейлерів «Книга з екрану»

(30.09 – Всесвітній день бібліотек)

 

1-4 класи

Бібліотекар

 

класні керівники

педагог - організатор

 Вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

 

 

Мета. Формувати  у дітей естетичне та емоційно – ціннісне ставлення до мистецтва; забезпечити умови для духовного розвитку особистості; формувати потреби у спогляданні та милуванні з метою отримання естетичної насолоди від явищ навколишнього світу та творів мистецтва; розвивати творчу активність, художнє образне мислення та уяву, потреби до самореалізації через художньо – естетичну діяльність; розвивати емоційно – почуттєву сферу, оригінальність та нестандартність мислення, сенсорні здібності; забезпечити засвоєння дітьми елементарних знань про образотворче мистецтво з формуванням навичок сприймання, оцінки та інтерпретації художніх образів, здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері на елементарному рівні.

                                                                1 Блок  «Культура та мистецтво »

Код модуля

Назва модуля

Зміст роботи

Учасники

Відповідальні

Термін виконання

1.1.

Години милування

1.«Жовтень пензлика дістав - листя все пофарбував».

2. «Зима-скульптор».

3.«Скільки кольорів має весна?»

4. «Танок квітів».

1-4 класи

Класні керівники

протягом року

         1.2.

Музична вітальня

1.«Пісні про Україну».

2.«Музика в природі».

1-4 класи

 

 

Педагог-організатор

протягом року

          1.3.

Колективне панно

1.«Малюємо разом».

2. «Де найкраще місце на Землі?».

3. «Я і вся моя родина».

4.«До джерел народних ремесел».

1-4 класи

Класні керівники,  педагог організатор, викладачі ОМ.

 протягом року

1 .4.

 

Екскурсії

1. Екскурсії  до виставочної зали краєзнавчого музею.

2. Відвідування виставок-презентацій.

3. Подорожі до кінозалу 

1-4 класи

 

 

 

 

 

 Класні керівники,  педагог – організатор.

 

протягом року

 

 

1.5.

Театральні постанови

Театральні постанови дітьми та педагогами, відвідування  виїзних театрів.

1-4 класи

 

 

 

 

Класні керівники,  педагог – організатор.

протягом року

1.6.

Гурткова робота

Активне залучення обдарованих дітей та дітей пільгового контингенту в гурткову роботу.

Продовжити роботу гуртків:

- « В світі фантазії», «Творче натхнення» (образотворче мистецтво);

- «Конфетті» (хореографічний);

- «Спортивна надія» (дзюдо);

- «Веселий м’яч» (баскетбол).

 

1-4 класи

 

 

 

 

 

Педагог-організатор

 

Філіппова Л.С., Столітня С.О.

Подуст С.В.

Мітронін І.В.

Бодюл А.В.

протягом року

1.7.

Конкурси, вікторини

1.Виставка  колажів «Таємниці морських глибин».

(до Всесвітнього дня моря 28.09)

2. Шоу талантів.

3. Танцювальний марафон.

(до Міжнародного Дня танців 29.04)

 

1-4 класи

 

 

 

 

 

Педагог - організатор

вересень

 

листопад

березень

2 Блок  « Традиції та свята  НВК »

Код модуля

Назва модуля

Зміст роботи

Учасники

 

 

          2.1.

Свята

1. День знань, свято Першого дзвоника.

2. Свято Осені.

3. Свято працівників освіти.

4.  Новорічні свята.

5.  Свято гумору «Смійся на здоров’я»

6.  Свято матері.

7. Зірковий  Олімп.

8.  Свято Останнього дзвоника.

 

 

1-4 класи

 

 

 

 

 

Класні керівники,  педагог – організатор.

вересень

жовтень

жовтень

грудень

квітень

травень

травень

травень

           2.2.

 

Традиційні заходи

1.Конкурс малюнків «Наші любі педагоги ».

2. Випуск стіннівок до Дня працівника освіти та Дня Перемоги.

3.Міський  конкурс «Екологічний ярмарок».

4. Новорічний ранок для дітей пільгового контингенту.

5. «Чисті роси».

 

1-4 класи

 

 

 

 

 

Класні керівники,  педагог - організатор, викладачі образотворчого мистецтва

березень

жовтень, травень

листопад

 

грудень

квітень